operation "Få Yami hög på bara mina ord och på min närvaro"

Det kan väl inte vara farligt? Men jag älskar när både jag och Yami är sjukt sega och bara flyter med allting. När vi går har vi gamnackar och händerna släpas i marken. Vi har ett stort leénde på läpparna och ögonen snurrar omkring. Vi kan varken säga S eller R. Knappt något bokstav alls dessutom. För vi går bara och mummlar. låtsas som att vi hör vad den andra säger. Roligare än såna stunder finns inte.

Ikväll är en sån kväll som jag bara vill sitta och skratta åt ingeting. Tillsammans med henne. Kom och tänka på när vi var i Sollentuna.. Vi hade vart ute hela dagen och kvällen, båda var helt slut. Sen när vi står i hissen och pratar om nåt så slänger jag min hand mot knappen och hela kroppen flyger med och jag gör ett ljud som lät som en full person försökte säga "sex laxar i en laxask". nee inte riktigt, lät mer högt "PPPFFTTT".

När man skriver om såna här roliga stunder och ni inte hör ljudeffekterna så är det inte särskilt kul, men tro mig, jag sitter och skrattar för mig själv just nu.


jag menar.. Hur seriösa tror ni vi var på den här bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0