Keepin it gangsta

Godmorgon!

Vaknade för en stund sen. Och det första jag tänkte var "Oh nej! Idag ska jag sitta vid kassan! Idag ska jag förstöra för tempo och alla kunder." Jag menar.. Tänk om jag trycker fel nånstans så Tempos alla pengar raderas? Eller att jag råkar ta kundens alla pengar från kortet. Så mycket fel som kan hända. Och det kommer bli kaos.

Men jag ska försöka sluta tänka så. Liksom jag dör ju inte? Det enda jag får är säkert kommentarer som folk tänker istället för att säga som tex "ååh korkade blondin?", "skojar dom med mig?", "herreguud.. jag har bråttom!".

Neej nu får jag skärpa mig. Jag brukar inte hålla på och vara nervös inför sånt här. Lite kommentarer kan jag ta. Och dom får faktiskt förstå att det är min första dag vid kassan. Och om dom surar så kan dom få pröva själva och se om det är så lätt.

Helt plötsligt blev mitt självförtroende på topp och nervositeten försvann. Så nu ska jag försöka äta fukost. Skriver nog innan jag drar, men Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Lillsis

haha, jag ska fan komma in å handla :'D Saknar dej syster <3

2009-09-17 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0