jag tror att jag var en skicklig dam bakom en kassa i mitt tidigare liv.

Hejhejhallååå!

Nu är jag hemma efter jobbet. Och jag känner mig alltid lika vuxen när jag säger så.. "Jag är hemma från jobbet.". haha! Och ni som är så intresserade av min vardag, mitt liv och mig vill säkert veta hur det gick bakom kassan? ;D

Jag var skicklig! Först fick jag stå bakom en som heter Ulla-britt och hon visade mig hur man gjorde med allt. Det tog ett tag innan jag tog mig modet att sätta mig framför bandet och knapparna. Men jag gjorde det! Och det gick bra. Jag satt där och storlog och tröck på knapparna om man skulle det. Det pep och man fick trycka på knappar, det är ju hur kul som helst! Så kunderna kollade bara förvånat på mig och undrade vad jag hade tagit för nåt eftersom jag var så pigg och glad.

"HEEJ :D :D", "var det bra så? HIHIIHIH", "då får du 20kr tillbaka hoho!""Tar du .. hihihi.. tar du på summan? :$", "TAACK HEJ :D".

Så satt jag och sa nästan hela dagen och var helt överlycklig. Sen kom det stunder då det inte kom en enda kund. Det var helt dött ett tag. Men sen kom Jimmie och Stefan och handlade cola, då blev jag helt plötsligt så vuxen och så stolt. Sen träffade jag AjaxTobbe när jag packade upp varor :)


Men dagen har vart helt okej! Slutet blev ganska långt kändes det som. Men det har var bra. Och dagens höjdpunkt går lätt till Kassan! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0