jag träffade min vän Cam, och han ville ta kort på mig.




Något som jag kom på nu var att idag tänkte jag hela tiden "tänk om dom där snygga poliserna från igår kommer!?". Eftersom igår när jag stod bakom kassan och såg på så kom det iallafall 1 snygg polis. Den andra var bara okej. Men iallafall.. Snygga poliser. Hur tufft är inte det? Så när jag satt i kassan idag tänkte jag hela tiden på om dom skulle komma och handla när jag satt där. Men ingen snygg polis kom.

Och sen fick jag veta en sak idag. Det kommer en nyhet i slutet av Oktober. Marabou kommer släppa en ny nyhet. Och jag har redan fått smaka. Och jag kan ju säga såhär.. Den var sjukt god! Det kommer bli min nya favorit i vinter (;

Kommentarer
Postat av: Caisa

Söt du är gumman :)!

2009-09-17 @ 20:45:14
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0