im hoooome!

Jag är hemma och det är Fredag! Helt underbart. Jobbade till 15 idag, och imorse hann jag inte skriva, höll nästan på att försova mig. Men kom till tempo i tid, alltså klockan 08:00. Dagen har gått fort :) Fikat, lunchat, packat upp varor, packat varor, "bakat" och gjort smörgåstårta typ. Skulle egentligen åka hem till mamma idag, men ska förmodligen till Eskilstuna med Yami imorgon, så åker till mamma efter istället! Och tror det är nästa vecka det är skolfoto. Så nu är det bråttom med hårfärgningen! har inte kommit igån med det än.. Men snart så! (:

Nu hade jag tänkt städa. Göra lite fint. För ikväll blir det myskväll hoppas jag! Ska försöka få tag på Nathalie, Sandra och Aylin och alla små söta tjejer, för har inte träffat dom på tusen år! Så får se vad som händer ikväll :)

Skriver väl då och då, för nu ska jag stääääda och tvätta! :*


Kommentarer
Postat av: Caisa

Sv: japp photoshop :D hahah jag bara gör något när ja har tråkigt :O men ska be syrran fixa en till mig så den blir mycket snyggare :)! <3

2009-09-18 @ 16:05:58
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: Jossi

Söt blogg! :D

2009-09-18 @ 18:27:13
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0