Ett hårlöst monster?

Yami skrev nyss på msn och sa att hon aldrig kommer våga gå nära en grotta nu. Självklart undrade jag varför. Och hon skickade en länk till hennes anledning. Och nu går det tydligen snack om en alien, ett monster, ett hårlöst djur osv.

I alla fall. Det var tydligen några undomar i Panama som hade "lekt" vid en grotta. Och då hade dom fått syn på "varelsen" och ungdomarna uppfattade det som att den så kallade varelsen skulle gå till attack när den började röra sig mot dom. Så dom slog ihjäl den med stenar och pinnar. Fortsättning.


Bild på vad det nu är.

Och jag vet inte vad jag ska tro. Vissa tror att de är en alien, vissa tror att de är ett djur utan päls och andra tror på att det är en ny djurart. Jag och Yami sitter och disskuterar nu om det här.. Våran teori:

Det är en alien. Aliens polare från en annan planet blir sura och kommer till oss. Dom startar krig. Men dom vill ha med mig och Yami i deras team. Vi blir drottningar och får våran egna planet.

Men jaa..Haha, Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Caisa

Läste aftonbladet för någon dag sen då hade dom hittat en "alien" men då trodde också vissa att det var ett djur eller något..fan ni har rätt dom vill starta krig :'< hahaha :D

2009-09-20 @ 13:44:26
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0