det blev ett till inlägg..

Nu har Yamibabe kilat hem. Och hoppas att hon kom hem levande! Yami påminnde mig om ett litet roligt minne som jag hade glömt bort.

Men när hon och jag var i London så blev vi ju såklart helt galna i alla affärer och shoppade upp mer pengar än vad vi hade planerat att vi skulle göra. Men sen när vi gick förbi en Adidas affär så blev såklart Yami helt tokig och skulle springa in där. Vi hittade varsinna byxor och tröjor som vi skulle pröva direkt. Vi tog ett varsitt omklädningsrum brevid varandra. Och efter en stund så står Yami utan för mitt omklädningsrum och skryter om sina kläder som hon prövade och ville visa mig.

Men när jag skulle ut ur omklädningsrummet så upptäckte jag att dörren inte gick att få upp. "Shit, jag är inlåst. Vad ska jag säga till Yami, hon kommer få panik." var det första jag tänkte. Men sen sa jag lite tyst och försiktigt till Yami: "Du.. jag får inte upp dörren." det första hon säger är såklart "Va? Men försök och krypa ut under!". Och mellanrummet mellan golvet och dörren var typ 2dm. Men självklart skulle jag prova att krypa under endå.

Tyvärr funkade det inte. Så jag bad Yami hämta hjälp. Men eftersom hon är så dålig på engelska så ville hon såklart inte göra det. Hon stod väl där och speglade sig och visste inte vad hon skulle göra. Hon kom bara med dåliga förslag. Men proffsig som jag är så kom jag såklart ut tillslut. Vi lämnade snabbt kläderna och gick därifrån. Och tro mig, nu när vi tänker på det så sitter vi och garvar ihjäl oss.

Kanske inte så kul att läsa halva historien? Men hade ni vart med och haft samma humor som oss hade ni också skrattat. Haha!

Men nu ska jag sova, så ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jäkla Yami! xD <3 Tänk om du hade blivit kvar i den där provhytten, och suttit där även idag. :O ;) hihi

2009-09-20 @ 10:04:19
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0