våååååår ! <3333<33


eyey aajllååå! kolla ut, sunshine! och typ iiinge snö. solen är varm o massor med blommor har jag sett. woow! fast blåser snuskigt kallt. aja. idag har inte hänt så mycke. mår inte så jävla bra. mår illa, yr, trött hela tiden. aja. går väl över i hope! och pappa va med om en bilolycka idag, :O men tur att de gick bra iaf! :) idag fyller ju min lillasyster år. så blir tårta  o sånt today. sen vet jag inte vad som händer. får se om jag orkar gå ut idag. känner mig som en fet zombie. och jag & rikard försökte fixa nedladdningsprogram. men funkar ju inte. nåt med brandväggen o shit. gaah, får damp! aja, nu ska jag duscha o sen sova bort hela dagen, nästan iaf. pusshej.


kolla , iiingen snö ! (undvik den lilla snöhögen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0