Yaaami goes Mikaelabloggare ;D

Hej Mikaelas groupies (: ! Yami hääär! <3

Hahah, jag har faktiskt Mikaelas lösenord också ;) Jag hoppas att hon sitter i skolan nu faktiskt, för det gör jag.

Och eftersom Mikagirl satte ett turkskämt på min blogg (som faktiskt var fett roligt) måste jag ju såklart lägga in ett blondinskämt till henne ;)

Hur vet man att en blondin (Mikaela) har haft kul på festen kvällen innan?
- Man slänger trosorna på väggen, och ser om dom fastnar!

Hahahahaha i'm sorry bebuuu (a)!<3



Och Mikaela, när du läser det här, KOM IHÅG att smsa mig om dina tider. För vi måååååste iväg fort :* <3
Fast ni i bloggen kommer inte få veta än, deeenii! ;)


Aja, som vanligt har yami ingenting att blogga om... Så jag skiteri! (; JallabyE! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0