what a daay.

Hey everybody! :)

Saknat min underbara uppdatering? I know you have babe :) Meen jag har vart igång heela dagen idag. Tog ingen rast så jag fick sluta tidigare istället. Dagen började med att jag kilade iväg till jobbet, kom dit och chilla ett tag. Sen skulle vi iväg till lekparken vid stadshuset. Va där nån timme. Och det har vart sol hela dagen! Om du har missat de. Men helt underbart! Men whatever.. Sen gick vi tillbaka till dagiset, lekte och chillade bara. Sen slutade jag klockan 14.

Då kilade jag iväg till min Yamibabe, och vi gick sedan hem till mig och satt bara ute på balkongen i den underbara solen och pratade. Sen åkte vi iväg till Flen och hämtade lite grejer från lägenheten till det nya placet i Bettna. Jag och Yami kollade dessutom på en lägenhet och hälsade på grannarna! Haha vi stod på "våran" balkong och la in en stöt till dom som satt på deras balkong brevid. Och våran lägenhet kommer ju vara snyggaste (: Men tillbaka till "The story of today".. Vi åkte till Bettna, kollade igenom det nya placet, och det var faktiskt riktigt fint och mysigt! Sen kilade vi ut med Frigga och gick runt. Vi tappade dessutom bort oss i lilla Bettna. Och gick jätte omvägar. Vi letade efter busstop nämligen. Haha! Sen åkte vi iväg till Nyköping. Och de var en sån där härlig impulsgrej, jag skulle nämligen egentligen inte med till nköping, men jag gjorde det iaf! Satt i Nyköping i typ 2 timmar. Satt utanför Åhlens med Chino,Sandoval och Yami och socialade tillsammans. Sen tog jag bussen till Malmköping. Somnade på bussen, men vaknade när bussen stannade i Malmköping, och det var tur! För annars skulle jag kanske hamnat i Eskilstuna? Haha!

Nu sitter jag här med mitt te, ska strax gå och tvätta av sminket oså, sen sleeptime! Och blev ett ganska långt inlägg. Så vi hörs imorgon.


Looove.

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; låter som du hade en bra dag:) Har bara vandrat i stan med syrran o min kusin, dem har shoppat lite o så va vi på restaurang o njöt va god mat:) har ni skoj sommar planer?

2009-06-23 @ 06:52:13
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0