vi sa kärlek tills vi dör.

Hej! =)

Kom hem för en stund sen från jobbet. Idag har vart en väldigt slapp dag. det började med att vi satt ute och sedan skulle vi gå ner till skidbacken och plocka blommor till Midsommarstången som vi ska ha imorgon. Sen gick vi tillbaka, käkade, jag fick rast, sen har jag bara suttit och spelat "Mulle meck bygger bilar" och ritat. Och fick en liten present av lilla Sophie idag också. Så sjukt söt! Fick en burk med löste i. Och mitt favorit te också! ;)

Dessutom så när vi skulle gå ner till Skidbacken så såg jag mitt ex. Och jaa, det känns sorligt att vi inte ens kan prata längre. Att man inte ens kan hälsa på varandra. Men jag vet att vi inte kan vara "bara vänner". Det kommer alltid finnas något mer. Men kan man ge det en chans? Att bara vara vänner. Eller ska man bara glömma och gå vidare? Detta gjorde min dag väldigt tankefull. Men jag hoppas att han mår bra, och att allt är bra runt omkring honom.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till Flen eller inte? Är hemma själv hos pappa inatt. Vågar jag det? Eller ska jag åka hem till mamma o se hur långt dom har kommit med packningen. Yami ska ju kanske åka till Malmköping ikväll. Ska jag stanna eller åka?


"presenten" som jag fick av Sophie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0