"im spiderman, pss pss"

Hello! =)

Kom hem för en stund sen, eller aah, en timme sen. Igår så åkte jag och Yami till Flen. Samir mötte oss vid busstationen och sen kom Bobo och joinade oss. Sen satt vi där en stund, jag blev typ sönderslagen as allways. Jävla Samir :)<3 När vi hade suttit där ett tag så kom mamma och hämtade oss, vi åkte till Statoil och köpte riesen. Haha och roligaste inne på statoil:

M: Kolla, Hitlers bok!
Y: Va? Har han skrivit en bok?

Ibland undrar man ju =) Haha! Sen åkte vi hem till mig, myste framför I taket lyser stjärnorna. Sen var vi ute och gick typ 1 timme och tog massa kort och spelade in movies. Hahah! Sen kilade vi hem, låg och pratade massor sen blev det tyst och vi somnade. Och idag har vi vart så j*vla skickliga och städat mitt rum hos min mamma. Sen åkte vi hem med 14:50 bussen. And now im here, hemma hos min pappa och ska plugga järnet. Eftersom precis innan skolavslutningen ska jag göra tre prov. Great! Sen på fredag så ska jag göra ett matteprov också. Så j*vla underbart.

Idag ska jag plugga till proven imorgon. Och LINDA ring eller skriv till mig DIREKT när du ser det här!


lägger upp fler bilder & videos snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0