the boss.

Hello !

Jag lever ännu, på gränsen, men lever (: Hostar och nyser sönder mig här hemma. Och orkar inte göra nånting. Har bara legat i sängen och kollat på film. Som "vi hade iaf tur med vädret, igen". Och jo lite rolig var den väl. Men inte direkt en film jag ska kolla om tusen gånger. Enkel tidsfördriv. Fast jag orkade ju ta mig hela vägen till Tempo och köpa kontantkort.

Underbart väder ute. Äntligen liksom! Men självklart så ska jag bli sjuk när det blir fint väder. Hoppas bara att vädret håller sig nu, det får inte regna på min födelsedag (: bara 5 dagar kvar nu! 

Mamma ringde nyss också, och jag åker kanske till henne imorgon efter jobbet. Kollade hur bussarna går o sånt där mellan Malmköping och Bettna. Och bussarna suger kuk. Antingen måste jag åka heeela vägen till Nyköping och byta buss där som sedan tar mig till Bettna. Och det är ca. 2 timmars busstur. Eller så får jag åka till Flen först, sedan byta där. Men problemet med att byta i Flen är att jag typ får sitta och vänta på bussen till Bettna i 30-50min. gaah va irriterande det är o bo på landet. Lets move back to Sthlm! (vilket lär hända iår)

Men nu ska jag inte skriva nåt mer. Ciao (:

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, låt oss flytta tillbaka till storstan där livet bara flyter på. precis som det ska! <3

2009-06-21 @ 17:36:53
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: mikaela

Sv: Precis! :O <3

2009-06-21 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0