Shoo mikalovers (:

Nu ska Yami blogga lite på MikaGirls blogg ;) Haaha. Mikaela jobbar nu. Jag ska snart iväg och möta henne, sen hoppas jag att hon har tid att umgås med hennes absolut bästaste yami (:

Mikaela är duktig som jobbar :) Själv är jag en sån där som hellre ligger hemma hela dagarna om det inte är nåt roligare som händer. Stökar gärna ner och lämnar glas lite varstans i huset. Glömmer saker som stänga av tv:n och låsa dörren. Och lever på dom högre makterna (mami and baba) genom att snylta en eller två 50-lappar genom att tömma/fylla diskmaskinen, bädda sängen eller kanske gå och handla.

Fast Mikaela är nog lik mig :) För jag tror att jag har listat ut sanningen till varför Mikaela är så duktig med sitt jobb med småungarna och tycker att det är så roligt att vara där.

Eftersom Mikaela lämnade en hemlighet i min blogg, ska ni också få en ;) På Fest i Flen, skildes Mikaela och jag fårn varandra ett tag. Men Mikaela led inte för det, under tiden hade hon hittat en kompis. Som var sååå söt. Hon presenterade honom för mig, och jag började ana att något inte stog rätt till. Mikaela kom tillbaka och var besviken, hennes ragg var visst bara 95:a....


Så jag hoppas att ungarna på dagis behåller sina byxer på. Ifall Mikaela missar någons ålder eller så (a)


Om jag gör och ser ut såhär på dansgolvet Mikaela, har jag en chans på dig då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0