rosa (:

HeyHeeey!

Sitter "hemma" nu i Sollentuna och bara chillar sönder. Today har jag och Yami vart i stan och shoppat lite smått. (lägger upp bilder på de imorgon) Köpte skor, nagellack, nya shutter shades och en jeansjacka. Eller de nya shutter shades fick jag i present av Yamibabe. Så hon får väl den nya höstmodellen av dom när hon fyller år sen! haha (:

Som sagt.. Vi gick runt och shoppa. Det blev dock ingen bio, tar det någon annan gång (: Nu hör jag moppeljudet utifrån... Kanske är de dom där söta små pojkarna som jag blev homie med? Haha (: Stötte på dom några gånger igårkväll. Först när vi kom till Sollentuna, då hälsade dom. Sen när jag stod på balkongen och sa "Kan inte moppepojkarna komma igen? hahah" Sen kom dom nedanför våran balkong. Haha , saaaik! Sen stötte vi på dom när vi var påväg hem.

Men men.. Jag vill åka iväg någonstans. Men vi kommer inte på vart eller vad vi ska göra? Men det löser sig. Vi lyckas alltid hitta på nåt bus.

looove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0