ropa mitt namn och jag kommer direkt.

Hej...

Inget utropstäcken efter "Hej" idag. Känner mig inte alls glad eller pigg. 90% död, 20% levande. Känns underbart. Är fortfarande förkyld as hell, har jätte ont i huvudet, mår illa som fan, har jätte ont i magen och är sjukt trött! Hatar den här äckliga och jobbiga känslan. Går runt och är sur hela tiden. That aint me!

Och förlåt för den sugiga uppdateringen! Har typ inte vart hemma hos pappa idag. Dagen började såhär:
Jag åkte från Bettna till Nyköping, och där satt underbaringen själv, Yasemin :) <3 Så vi åkte tillsammans till Malmköping. Hon kilade hem till sig, och jag kilade hem till pappa. Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde imorse? Men jag kilade iaf iväg till jobbet klockan 9:00. Och det har varit sjukt varmt idag. Vart ute och lekt med barnen hela dagen, suttit inne och ritat osv. Lättförtjänta pengar helt enkelt!

Sen slutade jag klockan 14, och då åkte jag och Yami till Flen. Sen back 2 Malmköping igen :) Nu sitter jag här och väntar på att hon ska smsa och berätta hur mycket hon redan saknar mig :)

Men ska lägga mig i min säng och deppa för mig själv, haha! Skriver senare :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0