"my gang"

Godmorgon! (:

Äntligen har jag vaknat. Yami hade redan duschat o grejer när jag gick upp. Igår så kom vi hem efter stan och kollade på film. VI skulle äta tårta också, men det blev ju inte av. Myrorna kunde ju ha vart i tårtan. Haha! Jag och Yami hittade nämligen 3 små myror här. Och tårtan hade stått framme. Då är de väl klart att dom parat sig i tårtan?

Men sen satt vi och funderade ut vad vi skulle göra. Sen poff, blev vi impulsiva och drog hela vägen till Tumba. Först pendeln dit, och där fick Yami en ny blondiefriend. Haha not (: Sen när vi kom till Tumbastation så var det ingen idé och kontakta Yami, alltså snacka med henne. Och bara jag vet varför! Mahha! Sen skulle vi ta bussen upp till Nille. Bussen står bakom mig och Yami i kanske fem minuter. Men korkad som jag är så sa jag att det inte var den bussen. Så vi gick heeeeela vägen hem till nille. Det tog 25 minuter. Och gå den vägen med klackar är inte härligt!

Väl hemma hos Nille så fick jag träffa älskllingen Nathalie också! <3 Sen satt vi ute på deras altan och socialade bara. Men sen när vi skulle åka tillbaka så var det någon äcklig snubbe som ögonknullade mina ben. Så tillslut var jag tvungen och fråga vad fan han ville. Haha och tro mig.. Det går inte o vara allvarlig när Yami är med! Hahahha!

Men nu måste jag skynda mig med att fixa mig. Ska in till stan, måste köpa ett till par skor, sedan boka biljett hem, sen  ska vi åka till Skogås för att träffa min Mormor, sen tillbaka till stan och åka hem. Så vi hörs när vi hörs :) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0