mikagirl is home!

Hade ingen lektion alls idag. Eller ah, vi hade betygsnack. Och fick veta att jag har G i praktisk marknadsföring. woho. 1:ans betyg kommer suga kuk, men sen i 2an & 3an, då jävlar.

Sen hade några som tagit studenten snack i aulan. Sen åkte jag till Malmköping med 12:40-bussen. Sen sprang jag runt på Malmaskolan i 30min och letade efter min lillasyster. Och korkad som jag är så kollar jag hennes klassrum sist. haha så puckad. Hade nämligen glömt mina nycklar hemma, så fick låna hennes.

Men nu är jag hemma! Och ska städa mitt rum samt plugga tills Yami är redo o träffas. Vi ska mysa tillsammans framför I taket lyser stjärnorna =) . Och jag ska ta massor med bilder, och om inte Yami går med på det så får ni skylla på henne =) haha!

Men nu ska jag sätta igång städandet! Hörs, PUss. y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0