lättnad

Godmorgon! :o

klockan är 7:25. Och jag vaknade 6:30. Fyfan vilken tidig dag! Sov i Flen inatt,  jag ensam där också. Eftersom mamma var i de nya placet i Bettna. Och tro mig, jag ska aldrig bo ensam (: Vågade inte göra nåt, tänkte hela tiden på alla skräckfilmer. (Men tur att jag och Yami ska kolla på lägenhet idag) Så jag var ute hela kvällen och sociala. Sen gick jag hem, la mig i sängen direkt och somnade.

Imorse så tog jag 7:50- bussen till Malmköping, eftersom jag ska jobba idag. Nu sitter jag hemma hos pappa i malmköping och väntar på att tiden ska flyga iväg. Är halvt fixad och klar. Sitter och dricker mitt te. Börjar klockan 9:00. Och läste t.o.m tidningen imorse. Det är något jag sällan gör!

Men jag satt på bussen och tänkte.. Tänk om mitt liv ser ut såhär om några år. Att jag går upp vid 6 på morgonen, läser tidningen och dricker mitt te, tar bussen till jobbet, jobbar hela dagen, sen går jag hem och lägger mig o sover? Naaej, det får inte hända. Jag vill ha variation och "living the life-feeling" ! Om ni förstår? (:

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0