klädproblem.

Godmorgon sunshine(s)!

Alltså det är sol ute, sunshine? H   a    h    a.. Ett typiskt Yami och Mikaela skämt. Men men.. Ni kanske inte fattarde? :) Nu har jag vaknat medans Yami har vart vaken sen flera timmar tillbaka. Jag sov skit bra inatt, ingen förkyldning eller ont i magen. Men sen vaknar man av att någon säger "Mikaela" tusen gånger om och får värsta rycken och drar mig i armen. Och vem kan det inte va om inte självaste Yasemin? :)

Idag ska vi in till Stan, shoppa loss och sedan gå på bio. Jag vill se "My bloody valentine" i 3D. Även fast jag vet att jag skulle skrika och vara skit rädd. Men det verkar så sjukt tufft ju! Men Yami vägrar. Alla andra filmer går bra förutom den och den där andra filmen.. "Drag me to hell" eller va den heter? Vi får se viken film det blir! Nu ska vi göra oss iordning, men som vanligt har vi klädproblem! Underbart varmt ute är det också. Så sköönt (: 

Men nu ska jag fixa mig o så. Men vi skriver när vi kommer hem! Puss babes! 

Kommentarer
Postat av: amii

Hej!

Nu kan du/ni rösta på din/er favorite märka imin blogg.OBS det tidsbegränsad

aha en bra dag! :)

2009-06-27 @ 14:10:46
URL: http://amiikattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0