ingen rubrik.

Godmorgon everybody!

Sitter på datalektionen nu, råkade försova mig från svenskan imorse. Men tur att jag ska träffa den läraren (Mia) om en halvtimme. Fick endå inget studiebidrag av Csn. So fuck off. Kul att när man har under 10% så tar dom ens pengar iaf! Thats not right. Så efter skolan idag ska jag kontakta dom.

Men något som gör mig glad is the sun! Varmt ute idag igen! Shorts och linne today! Sjukt skönt. <3
Sen är det Engelska, Matte och idrott kvar. Sen efter skolan ska jag åka till min lillasysters föreställning i skolan, sen hem och plugga! Massor med prov och inlämningsupg. den här veckan.

nu ska jag fortsätta göra klart min powerpoint!

love /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0