im hoooooome.

Nu är jag äntligen home!

Eller aah.. Kom egentligen hem vid 18-tiden, men var bara hemma några minuter då. Let me tell you about my day...

Dagen började helt enkelt med att man vaknade, duschade och gjorde sig ordning osv. Sen åkte vi iväg till Skogås. Eftersom jag skulle hämta min present där ifrån. Maria och mina små kusiner kom förbi. Så vi satt där och sociala ett tag. Sen åkte vi in till centralen för att boka biljetter till tåget plus att jag skulle köpa skor. Men det blev ju aldrig av... Eftersom jag tappade 500:- , och då var jag inte alls på shoppinghumör. Blev suuriis (: Men men, shit happens! Så stackars Yami fick sitta med sura mikagirl. Förlåt baby! <3

Men sen kilade vi iväg till vårt tåg, och daaamn va folk. Usch. Alla stank svett och höll på o tränga sig fram överallt. Det var hundraelva grader varmt på tåget också. Hade en snubbes ass i mitt face, eftersom jag och Yami fick sitta vid trappen. Yami skaffade sig en vän som var jätte social och satt och läste tidningen. Lägger upp en söt bild på dom två snart! haha! Båda var slitna och sjukt trötta och surisar (:

Men sen kom vi på den underbara idén, eller Yami kom faktiskt på den.. (A) Vi gick och satte oss på Första klass trappen. Hahaha ! Hur härligt låter inte de? Haha! crazy.. Jag tyckte det var lite för varmt, så jag ställde mig och bytte tröja medans Yami satt och ögonknulla mig. När vi väl kom fram till Flen så hämtade pappa oss, så vi åkte hem. Jag kom hem, slängde av mig mina väskor, bytte om till bikini, sedan åkte jag ner och bada. För första gången i år!

Och faktiskt så  var det inte särskilt kallt i vattnet. Det var skönt! Jag och Nille badade ett tag, sen gick vi hem. Det tog över en timme. Men det var ganska skönt och trevligt! :) Sen har det inte hänt så mycket mer. Lägger upp lite bilder snart. Sen ska jag sova. Jobb imorgon, underbart.

boomboom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0