Hellooo friends (:

Sitter i Sollentuna nu med min underbaring Yamino (:

Och vi hörs inte alls på söndag, vi kommer uppdatera very mucho nu, för vi har lyckats fixa internet. Hon skriver i sin blogg att de va hon som fixade det, men det var mikagirl som kom på idén? So kiss on your ass yamibabe!

Och jag fyller år today! Underbart :) Dagen började kukdåligt. Mådde inte alls bra och var skit sur hela morgonen. Men jag kilade iväg till jobbet iaf, och där fick jag glass och höra massa grattis. Så då blev man lite mer happyface. Sen kilade jag hem och gjorde iordning mig och sen åkte vi till Sthlm. Gick runt på stan och spanade runt sen åkte vi "home" to sollentuna. Och mikagirl fixade homies första minuterna man kom in i Sollentuna, im good!

Nu har jag och Yami kollat på film och ätit tårta och myst. Blir mer mys ikväll. Men kanske skriver senare. Puuuuss babes :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0