heeelloo sunshine!

Nu är det bara 3 dagar kvar! Sen är det my birthday! Hoooooh jag längtar! :)

Kom hem för ett tag sen från jobbet. Inget speciellt som hänt på jobbet idag, vart ute i solen halva dagen. Skönt skönt skönt! Och på fredag (när jag fyller år) så åker jag och Yaaami till Sooollentuna :) Är där över helgen. Egen lägenhet, så mycke mys ska det bli! hoho! och självklart in till stan o shoppa! :)

Nu hade jag tänkt lägga mig i min sköna säng och vila en stund. Mår illa as hell och håller på o somnar. Sen åker jag hem till min mamma ikväll o sover där. Så åker först till nyköping i eftermiddag, sedan byter jag buss och åker till Bettna .

Skriver senare, måste lägga mig en stund! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0