härligt.

or not.

Dagen började kukdåligt. Jag och pappa åkte in till Katrineholm, för där skulle jag få min tandställning. That was the secret! Jag kommer dit och är skit nervös. Dom är 15min försenade, så då säger tandläkaren att vi inte skulle hinna idag pga av att han var försenad, så då fick vi ta kort (som jag redan gjort) sen fick jag en tid för en gjutning av mina tänder så man kan se före och efter tandställningen, och de skulle jag göra 23 Juni. Sen skulle jag få vänta typ en månad seeen får jag tandställning. Ååh så irriterande. Men men! Som pappa sa: Nu slipper jag metallshiten på skolavslutningen!

Börjar klockan 11 och slutar 12. Sen är det något i aulan som vi ska gå och kolla på. Sen är jag klar med dagen! Sen blir det hem, plugga till proven jag ska göra på torsdag (precis innan vi slutar) sen sova! Sen frå jag se vad som händer. Om det var idag Yami var ledig eller imorgon? Hm..

Nu ska jag gå och sminka mig lite. Kunde ha gjort det imorse också. Synd att jag inte kan se in i framtiden =)

p&l.

Kommentarer
Postat av: YAAMI

Imorn är jag ledig ;)

2009-06-09 @ 10:37:14
URL: http://foshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0