hard work work

Alldeles strax ska jag börja kila till jobbet. Hörs igen efter att jag slutat! (:     (15:45)

Idag skulle vi föresten göra iordning midsommarstången, men ser inte ut som att vädret tänker bjuda på sig själv. Härligt! Ska tjata på pappa idag också, för jag vill och måste åka och shoppa. hoho!

Men nu ska jag snart börja kila!

Puuuuuuuuussss. (:


tror att jag håller på att bli sjuk också. Förkyld och ont i halsen som f*n! Men det räknade jag nästan med.. Alltså att bli sjuk när man ska jobba på dagis.


Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

haha gillar citatet "lets focus on me bitches"

Hoppas du får en bra dag:)

2009-06-18 @ 10:10:12
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0