Godmorgon sunshines!

Jag har blivit jätte jätte sjuk. Låter som en gammal gubbe när jag pratar, när jag andas låter det sick, ont i halsen, hostar hela tiden, nyser hela tiden, sjukt ont i bihålorna och känner mig febrig. Ytterligare en sömnlös natt. Men måste bli frisk imorgon! mikugirl har ju jobb.

Igår så gick jag ut och träffade Nille, jaa mitt ex. Vi var ute o gick. Sen kom min kära bror Rikard ut. Så satt vi ute ett tag. Sen träffade jag min älskade malin också! Saknar diiig! Sen gick jag, nille, Rikard och Frida hem till oss. Jag och Nille kollade på den nya fast and furious filmen. Sen kilade han hem, och jag gick och försökte sova.

Today ska jag bara ligga i min säng o hoppas på att Rikard ska servera mig hela dagen. Eftersom han och jag är ensamna hemma till imorgon.

Har inget intressant att skriva.. Måste gå till affären föresten. Men orkar jag verkligen de? Gaah, halvt död (: 

pussssss


jag och nille. Jag älskar bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0