Godmorgon solstrålar!

Kom precis hem. Har åkt buss nu i två timmar. Härligt. Sov nämligen hos mamma inatt i Bettna. Riktigt mysigt ställe och lägenhet! Åkte först till nyköping därifrån , sen fick jag sitta i nyköping 10 minuter. Sen byta buss o åka hela vägen till Malmköping. Så nu är jag sjukt trött. Men ska snart kila till jobbet. Hur orkar jag? (:

Igår så åkte jag till Nyköping, träffade Yami och Chino en stund. Dom satt och skröt om sina 10kroners slush (eller va dom heter?) Sen åkte jag hem to maamii i Bettna. Så har vart där sen igår. Så det är därför jag inte uppdaterat. Har nämligen inge internet hos mamma än. Åker och sover där inatt igen tror jag. Ska ju till Sollentuna på Fredag.

Men ska göra mig iordning nu, men antingen så hörs vi after the work.. Eller så skriver jag imorgon eller nåt. Vii får se vad som händer idag (:


right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0