Godmorgon babes!

Ursäkta min dåliga uppdatering.

Igår var det studenten som gällde! Gjorde mig iordning, gick o mötte Samir. Sen kom Sanna & Thomas, kollade på utspringet och gick runt och gratta alla studenter =) Sen drog vi iväg till lastbilarna och kollade när dom skulle åka. Och jag vill också ta studenten nu! Sen gick vi till Snabbt & Gott, boysen skulle äta såklart. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände sen. Men vi gick hem till Johan senare. Sen kom Bobo & hans kusin, samt typ 4 pers. till.  

Kortfattar kvällen därifrån;
Blåmärken, Tårar, Skratt, Bulor, Galet, Drama, Action, Sår, Skrik och ännu mera drama.

Sen sov Sanna hemma hos mig. Vaknade imorse av att jag mådde sjukt illa.
And now sitter jag i Malmköping, får se vad som händer ikväll. Är så j*vla trött så kanske går och lägger mig igen? Men Yasemin var i Malmköping, så skulle träffa henne en stund sen också.



har massor med fler bilder, plus att samir måste skicka alla sina bilder, men kanske lägger upp dom en annan dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0