första jobbdagen avklarad!

Hello!

Now im home. And guess what? Det var iiiinga problem alls o jobba på försökolan. Iaf första dagen.. haha! Jag kom dit klockan 9:00, dom visade mig runt på alla olika avdelningar. Jag jobbade och ska jobba på Bläckfisken. Haha! Sen satte vi oss på "vår avdelning" i en ring, berättade vad vi hade gjort i helgen osv. Så j*vla söta ungar! Sen var det lek och ritning som gällde! Sen gick vi upp till lekparken vid stadshuset och lekte. Easy job. Träffade Nathalie M där uppe också som jobbar på "förskolan"  där nere mot kuben. Sen kilade vi tillbaka och åt lunch. Skit gott, åt flera gånger. haha not!

Sen satt jag och ritade i 3-4 timmar i sträck. Alla skulle ha täckningar. Sen slutade jag 15:45. Och nu sitter jag och väntar på att Yami ska komma så vi kan dra igång en film. För jag är helt slut!

14 jobbdagar kvar. Och 11 kvar tills jag fyller år!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha överlevde också otroligt nog ;) men är super trött :P

2009-06-15 @ 17:15:01
URL: http://mathieu.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: haha tro mig, också skiiit trött! x)

2009-06-15 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0