echo

Jag är vaken! Otroligt! Men efter en kopp te och en dusch så piggnar man till lite ju (: Men ska strax gå och lägga mig, för vill inte försova mig imorgon. Jag är ganska duktig på det nämligen!

Imorgon är det Onsdag. Eller hur? Och något som jag inte nämt i bloggen är att min mamma ska ju flytta! Eftersom hon fick jobb i Bettna så flyttar vi oss dit. På ett sätt känns det endå bra, får gratis busskort så jag kan åka hela vägen till Nyköping om jag vill. Bettna verkar också vara ett mysigt ställe. Ingen storstad, inte mycket folk. Men tar abstinenten över så tar jag ju bara bussen till Nyköping? Eller bussen till Flen, sen tåget därifrån till Sthlm. Hur svårt kan det va?

Jag ger Bettna en chans och ser hur allting blir! :)

Nu ska jag gå och lägga mig i min mysiga lilla säng, sätta på en film och sen ska jag somna. Imorgon jobbar jag 09:00-16:00. Och sen åker jag till Flen med 16:20 bussen. Sover kvar där och kollar hur långt dom kommit med packningen inför flytten! Lite sad är det och lämna mitt "rum" som jag har just nu hos min mamma. Eftersom jag har egen toa, egen hall, egen ytterdörr och sen mitt rum. Men men! :)


En gammal bild på mig och min kusin Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0