echo

Hello nerds (:

Kom hem för en stund sen från jobbet. Sitter och funderar på vilken buss jag ska ta till Bettna.. Antingen åka genom flen och vänta i Flen i en kvart, och då kommer jag hem tidigare. Eller så åker jag till nyköping men då får jag vänta på min buss i 45min och kommer senare hem. Men Yami kanske kan komma til Bt och sociala med mig?

Vi får se hur det blir! Jag ska åka hem till Mamma iaf. Och vilket skönt vääääder! Right? Hoppas det är lika fint väder på fredag, my birthday! Såg i brevlådan också att jag hade fått ett kuvär, and guess what? Nu är jag rikare än vad jag var för några minuter sen! :) Fick pengar av Anita & Viola. Taaack (: <3

Nu ska jag gå ut och sätta mig på min balkong o brännas, samt tänka över hur jag ska göra med bussarna. Flen eller Nyköping? Vill jag hem sent eller tidigt? hm..


haaappyfaaace (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0