cant sleep.

Haha hello again =)

Kan verkligen inte sova! Efter att jag tvättat bort sminket och sedan lagt mig i sängen så började man direkt tänkta på allt. För det mesta imorgon. Nu känner jag verkligen hur nervös jag är! haha, kommer sitta och böla imorgon!

Sen tänker jag också på i sommar.. På Sollentuna, på min och Yamis resa utanför Sverige, på när jag åker till Berlin också, på att jag ska jobba de tre första veckorna samt försöka smöra lite så man får jobb ute på landet, på att det bara är 18 dagar kvar tills jag fyller år, på att jag ska till Stockholm en massa, på att jag ska åka till Finland också.

Det är så mycke mer som snurrar i skallen just nu. Men det skulle bli en bok om jag skrev ner allt, haha!

Men YAMI smsa mig direkt när du ser det här! WE NEED 2 TALK! serious talk.

Nu måste jag verkligen försöka sova. Haha godnatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0