bakis, trött och halvt död.

Godmorgon!

Vet inte riktigt vad jag gör vaken nu? Har sovit sammanlagt 2 timmar kanske inatt. Och det suger! Igår åkte jag och Yasemin hem till mig i Flen. Eftersom det var fest i flen. Hoho! Först var vi hemma hos mig i hundraelva år och försökte bestämma vad vi skulle ha på oss. Sen kom Samir förbi. Och efter det gått ett tag så drog vi på oss det vi skulle ha och drog ut.

Vi gick till Venezia för Bobo & Samir skulle käka såklart. Och där träffade jag min älskade syster Malin också! Sen kilade vi hem till Samir och satt där ett tag. Sen kom Patrik, Sami, Tobbe, Danne, Jennifer A och Sofie. Sen kilade vi iväg för att kolla på Markoolio. Jag och Yami krigade oss fram, sen stod vi där, längst fram vi sidan.  Sen gick vi "Backstadge", haha! Kilade vidare och kollade runt överallt och hälsa på folk. Tänker inte skriva upp allt här på bloggen som vi gjorde. haha! (:

Men sen var det dans som gällde! I tunneln. Så j*vla roligt! Träffade Aylin & Nathalie där också! <3
Sen sprang man runt överallt och pratade med folk och sociala :) Sen tog vi nattbussen hem till Malmköping. Och borta som jag var så sprang jag rakt in i bussdörren, så när den öppnades gled jag med. Hahah!

Orkar inte skriva ner allt som vi gjorde och allt kul vi sa nu eller här över huvudtaget. För nu ska jag hoppa in i duschen, sen lägga mig och mysa framför en film och sova! För imorgon börjar jag jobba. Mitt första riktiga jobb! Wish me good luck (:

Men nu ska jag duscha! Lägger upp bilder från igår senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0