160609

Jag vill se på film och mysa ikväll. Är helt slut. Men vilken tur att jag ska bli så rik sen så jag slipper jobba.

Någon som har filmtips föresten ? (:

Ska nog gå och lägga mig i sängen framför tvn , måste ju kolla på "My new BFF" som börjar klockan 20:00 på kanal 3 tror jag det var. Måste kolla om det är nåt program o följa. haha! 8-) Sen blir det movietime och sen sleeptime! För imorgon är det jobbdag 3. Bara 12 jobbdagar kvar. Är ju ledig på Fredag! Hoppas att det blir skönt väder till helgen då. Och måste ha nya kläder till i helgen!

Men nu ska jag gå och göra en toast, för jag är hungrig, otroligt nog. Skriver nog inte sen, för lär ju somna!
Sooo goodnight sweethearts .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0